10 Ocak 2013 Perşembe

KÖRKÜTÜK UYKUSUZ

1 Hafta 10 gün kadardır ciddi uykusuzluk çekiyorum. mesela şu anda saat 01:48 ve ben dün sabah 4te uyumuş olmama, gün içerisndede hiç uyumamış olmama rağmen hiç uyku ihtiyacı hissetmiyorum. bunu daha öncede 2 kez yaşamıştım. Üniversiteyi kazanamadığım dönem ve üniversiteden mezun olup da işsiz takıldığım dönem. Eee hadi o zamanlar psikolojimin bozuk olması için bir bahanem vardı, peki ya şimdi? Çalışıyorum, işimden memnunum, evet maaşım biraz az ama yinede tatminkar denilebilir. 2 ay önce evlendim ve eşimdende memnunum. Öyleyse neden şu melatonin beni terk etti? Psikolojik değil ama biyolojik bir şeyler olmalı. uyuyamadığım vakitlerimi aslında iyi geçirmeliyim, sonuçta bütün vakitler bana kalıyor ama öyle olmuyor işte, vücut yorgun. Tamam bu sefer kendimi kandırıyorum 10 gündür uyuyamayan birine göre çok da yorgunum diyemem, normal uyku çektiğim dönemlerdeki gibi.

Neden sürekli saçmalamayı sevdiğimi sordum az önce kendime, yarım bıraktığım bu yazıyı okudum sonra, saçmalıyorum çünkü saçmalamalarımı okumayı seviyorum, yani illaki birilerinin bu yazıyı okuyup beğenmesi gerekmiyor. Zaten beğenecek bir içeriğide yok. Ama öyle çok kitap yazmayı istiyorumki, yazmaya gebeyim, biliyorum, yazarsam başaracağım, bundanda eminim. ama neden hep yarım kalıyor hikayelerim?????????????????????????????


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder