27 Aralık 2012 Perşembe

BENİM ZENGİN PATRONUM







İstanbuldaki iş hayatım pek de hareketli geçiyor sayılmaz. Aslında neredeyse iş yerimi kendi çıkarlarım için kullanıyorum diyeceğim, kötü niyetli değilim ama iş yok! Ben ne yapabilirim ki, piyasa durgun, telefon çalmıyor, mail gelmiyor, günlük yaptığım tek şey sayım listemizi güncellemek oda max. 5 dakikalık bir iş. Neredeyse tüm dünyanın Noel tatilinde olduğunu düşünürsek, bizim işimizin durgun olması normal.


Benim zengin patronumdan bahsetmek istiyorum, insanları zengin/fakir diye tanımlamak yanlış elbette ama ikimizi bir terazinin farklı kefelerine koysak o ağır çıkıyorr!! İstemez miydim hiç ben bu terazide yere daha yakın olayım ama her şeyin bir zamanı var, ben nasıl zengin oldum hikayesini anlatmamında elbet :) 

İşe ilk başladığım zamanlar patronumla ilgili düşüncelerim neyse hiç değişmedi, herkese çok güvenen,anlayışlı,sabırsız,bazen çift karakterli ama her zaman fazla yardımsever ve parayıda sever:) Adam patron Müjdecim, parayı sevsin tabi! dediğinizi duyar gibiyim, patron ki ne patron, az önce kapıdan girdi, elinde bir tomar milli piyango bileti, ne yapacaksınız Sefer Bey o kadar bileti dedim (doğrusu belki benim şaşkınlığımı okuyan daha çok şaşırabilir, bu milli piyango piyasasından bihaberim belki yüzlerce bilet alanlar vardır bilemiycem) baktı elindeki biletlere, gülümsedi, o şiveli konuşmasıyla: ' yaauuuvvv bakarıızz iştee belki bize çıkar, ne istiyosun bana çıkarsa, dedi. Dedim, hiçbi şey istemiyorum teşekkür ederim:) Şaşırdı, gerçekten mi? Bir evde mi istemiyosun?  (Burdaki cümleye dikkat: BİR EVDE Mİ İSTEMİYORSUN) yani ev sanki alınması çok kolay olan ucuuuzzcuk birşeymiş gibi, kendisinin evleri,daileri,işhanları,işyerleri olduğu için bu cümleyi kurmasını normal varsayıyorum)
Güldüm, yok dedim bir ev bile istemiyorum :)

İçsel konuşmalarımı aktaracak olursam: Gerçekten de milli piyangodan, şans oyunlarından çıkan hiçbir şeyi oldum olası istemedim, bi kere emek yok! Emek olmayan şeyin bir kıymeti olurmu hiç! Hem çok şüpheli, ya haramsa?!?!? 

Ama oynayana,alana,satana asla bir lafım olmaz, herkesin fikri kendine. Ben şans oyunuda oynamam, milli piyango biletide satın almam. Borsadaki kazançlarına ne diyeceksin!? dedi iç sesim, işişşttt onlar emeksiz olmuyorki, akşama kadar o şirketin bilançosu, bu şirketin satın alma haberi, diğerinin aktifleri, öbürünün pasifleri derken vaktim yetmiyor. Yani ben bu hisse alım satım işine baya bi vakit harcadım, harcıyorum. Ama biliyomusunuz KAZANMAK GÜZEL ŞEY! Heleki kazandığınız şey paraysa!  :) 
                                               

Kimse demesin şimdi bana para her şey değildir diye, heralde yani bende demedimki para her şeydir, ama sahip olmak istediğin maddi her şeyi  ancak parayla alabilirsin. Yani para elimizin kiri değildir, aksine cebimizin velinimetidir ;)

Bu yazımda tüm kazanmayı sevenlere gitsinn... heyydeeeeee İLERİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ

                                   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder